Halden Dykkersenter
Halden Dykkersenter, Lundestadveien 2, 1789 Berg i Østfold, Tlf: 69 18 83 33, post@hadykk.no
FORSIDEN
APNINGSTIDER
DYKKING
Utleie
KONTAKT OSS

Meld deg på vårt nyhetsbrev
Navn:
E-post:

3.august 2006 møtte 9 ivrige elever opp på Halden Dykkersenter med det mål å lære seg å dykke.

Instruktøren, Tommy Jenssen holdt et informativt og engasjerende kurs, og etter tre kurskvelder og to basseng-kvelder var alle elevene klare for sjødykkene....

Innledende sjø-dykk ble avholdt ved Engelsviken, og resterende ved Botnabaugen i Larkollen.

Alle elevene fullførte kurset på en strålende måte, og gjorde seg velfortjent til både sertifikat og diplom.

Vi har allerede hatt gleden av å treffe flere av deltagerne på dykketurer og er glade for å kunne fremme dykker-aktiviteten på denne måten. Lykke til videre, og takk til alle som var med og gjorde dette til et morsomt og lærerikt kurs!

En spesiell takk til Tommy og Bjørn Aanby som ble nødt å jobbe ekstra med utstyrs-koordinasjonen da vi falt fra grunnet tragisk husbrann. Dere var helt suverene!

Her er hele gjengen med sine dykkerbevis og diplomer. Fra venstre bak: Fredrik Stenersrød, Morten Madsen, Kim-Are Sund, Asgeir Ervik, Erling Tjernes, Instruktør Tommy Jenssen, Christian Jørgensen, Roger Kristiansen, Rune Herikstad og Karen Strand

Med hilsen Halden Dykkersenter